Friday, December 18, 2009

Rover Council Pengakap Daerah Sentul

Pengakap Daerah Sentul Telah Berjaya Menubuhkan
Rover Council Pengakap Daerah Sentul
(Majlis Pengakap Kelana Daerah Sentul)
Pada 5hb Disember 2009

Secara Demokrasi kita telah menujukan satu kematangan dalam pemilihan untuk kebaikan Pengakap Kelana di Daerah Sentul


Penasihat - Chenteral
Pengerusi -
Naib Pengerusi -
Setiausaha -
Pen. Setiausaha
Bendahari
Juru Audit
Setiap pasukan - wakil sebagai AJK

Pengerusi Majlis - Encik Eugene

Saya mengucapkan syabas kepada semua ahli-ahli kelana yang berjaya.
Saya meminta semua kelana dapat bekerjasama antara satu kumpulan untuk mencapai matlamat kelana di daerah sentul.

Saya meminta pengerusi membuat satu organisasi majlis kelana untuk dibentangkan kepada semua.

Saya menjemput semua kelana di zon sentul berhubung dengan majlis atau facebook zon sentul untuk berdaftar supaya kita dapat menghubungi dengan mudah.

Saya juga ingin maklumat bahawa satu perjumpaan uuntuk semua pengakap kelana di daerah sentul diadakan secepat mungkin. Perjumpaan ini untuk mengenali antara satu sama lain dan mengadakan sedikit pertandingan mesra antara kumpulan serta mengatur rancangan bagi tahun 2010 dan 2011.

Salam Pengakap

Chenteral Velo

DC Daerah Sentul

No comments:

Post a Comment